wt.. kw. 23rd, 2024

Dietetyczne życie i zdrowe wskazówki co do kulinarnych technik i metod, zawsze były w cenie. W księgarniach i kioskach prasowych nie od dzisiaj doskonale sprzedają się poradniki, magazyny i książki uczące w jaki sposób oszczędzać na gotowaniu lub gotować ekologicznie.
Każdy magazyn stara się skupiać na innych aspektów, by trafić do konkretnej grupy odbiorców, ale wszystko to zostało i tak zmonopolizowane przez telewizję. Jeśli nawet jakiś autor bestsellerowych książek o zdrowym życiu nie ma jeszcze swojego programu w telewizji, z całą pewnością za chwilę otrzyma taką propozycję.
Oglądalność programów kulinarnych, mówiących o diecie lub ćwiczeniach fizycznych, rośnie z roku na rok i platformy cyfrowe oraz satelitarne dostrzegają wielki potencjał wiążący się z tym rynkiem. Co roku rosną obroty związane nie tylko z reklamą, ale także sprzedażą bezpośrednią produktów i usług reklamowanych przez wybitnych kucharzy czy doradców personalnych. A ich patenty na dietę, odchudzanie i trening amatorski kupowane są przez tysiące chętnych.