śr.. paź 5th, 2022

Śniadanie to najważniejszy posiłek w ciągu dnia. Powinien dostarczać organizmowi energii i wartości odżywczych na cały dzień. Ważne jest aby dopilnować by śniadanie było spożywane w spokoju, bez pośpiechu. Pierwszy posiłek musi być smaczny, wartościowy w pełni zdrowy. Jest wiele pomysłów na szybkie, zdrowe i dietetyczne śniadanie. Przykładowo: Owsianka na wodzie z owocami i odrobiną cynamonu (niespełna 200 kcal). Płatki owsiane dostarczają wartości odżywczych takich jak błonnik, witaminy z grupy B oraz wiele zdrowych minerałów. Owoce same w sobie są bombą witaminową dlatego nie powinniśmy oszczędzać ich w porannym jadłospisie. Cynamon natomiast to przyprawa przyspieszająca metabolizm, wspomagająca odchudzanie oraz dodaje unikatowego, aromatycznego i intensywnego smaku. Starajmy się nie zapominać o najbardziej istotnym posiłku w ciągu dnia, bo to dzięki niemu uzyskujemy siły na cały dzień i wydajność naszego organizmu zwiększa się. Zdrowe i dietetyczne śniadanie nie musi być skomplikowane, dlatego powinno być priorytetem w codziennym jadłospisie.